bursa escort eryaman escort, ankara escort, malatya escort, ankara escort, escort eskişehir
Home » Posts tagged bir
Bakire

gerçek bir anım

bu hikaye sitesini çook severek ve begenerek inceliyorumsize gerçek bir anımı anlatacagım arkadaşlar 25 yaşımdayım olay 2008 ekim ayında oldu.ben biraz kilolu ve sacları onden...
Ensest

Seksi Yengem Cam Silerken Tam Bir Afet

Merhaba ensest hikaye okurları. Siz değerli okurlarımızdan gelen seks hikayelerini paylaşmaya devam ediyoruz. Bu hikayemizde okurumuz. Yengesine olan ilgisi onu hep farklı fantezilerde düşlemesi ve...
Grup

bir anda grup sex

Bir Anda Grup Sex ben 16 yasinda gizem adinda fizigi ve surati güzel olan bir kizim.ayni derecede yakisikli olsan arif adinda 17 yasinda bir abim...
Adult

evli kadının tecrübesi bir başka

Mrb Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları.  25 yaşında İSt. da yaşayan biriyim. Çevremde güvenilir olmanın hep faydalarını görmüşümdür. Bu sitede oldum olası Evli çift...
Gay

harika bir şey

Bu yazadıklarımın hepsi yaşanmıştır.Temmuz ayıda sıkıntıdan patlıyordum.İnternette travestisitelerinden Ankarada yaşıyan birisi ile telofonlaşarak randevulaştım ve evine gittim.Beni kapıda karşıladı güler yüzlü harika birisiydi.Oraya onu sikmek...
İş Yerinde

bir mesai boyle gecti

selam ben baris.bir kamu kurulusunda calisiyorum.calistigim yerde hulya adinda 25 yaslarinda yeni evli birisi vardi.hafta ici bir gundu sanirim.ogleye dogru yanima gelerek bi yazi yazmami...
Adult

Şöfere Verince Bir Daha Vermek İstedim

Merhaba erotik hikaye ve seks hikaye okurları, sizlere şöförün biriyle aramda yaşanmış ateşli seks hikayemizden bahsetmek istiyorum. Heyecanlı ve istek getiren bu seksi yaşadığım kadar...
Porno

böyle bir kadın görmedim

slm lar ben istanbuldan cenk anlatacağım hikaye tamamen gerçektir bundan iki ay evvvel istanbulda cevreyolunda otobus duragında otobus beklerken bir araba yanastı duraga arabada bir...
Tecavüz

olamaz böle bir zevk

merhaba adım koray.size anlatacağım bu hikaye tamamen gerçek yani öle sallama değil bunu belirtmek istiyorum. ben çalışan biri olmama rağmen hafta tatillerinde gezmeyi kendine adet...